سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خانه
مدیریت
ایمیل من
شناسنامه
پارسی یار

 RSS 
 Atom 
مجموع بازدیدهای وبلاگ: 48250
تعداد بازدید امروز: 1
تعداد بازدید دیروز: 4
  • درباره من


  • آن سفر کرده ، یوسف گمگشته  ات باز خواهد گشت .
    ماندگار
    به اختیار خود به این دنیا نیامده ام . او مرا به این جا آورده است . احساس می کنم که اینجا خانه من نیست . خانه من قلمرو نور است . در اینجا سر گردانم ولی ایمان دارم آن کس که مرا به این دنیا آورده است روزی مرا به خانه خواهد رساند .
  • آرشیو


  • تیر 87
  • لوگوی من


  • لوگوی دوستان من
















  • موسیقی وبلاگ


  • اشتراک در وبلاگ


  •  
    آن سفر کرده ، یوسف گمگشته ات باز خواهد گشت .
    شکیبایی، برترین خصلت و دانش، برترین زیور و عطاست . [امام علی علیه السلام]
  • کینه ای نباش بابا.......
    نویسنده: ماندگار شنبه 87/5/12 ساعت 8:8 ع
  • تا حالابرای خیلیامون  شده که نتونیم کسی رو به خاطر اشتباهی که کرده ببخشیم .
    یعنی در واقع کینه ازش به دل گرفتیم .
    دیدین همش اعصابمون خورده،فکرمون مشغوله ، آرامش نداریم ؟
    هرچی ما کینه رو دلمون انبار کنیم ، بار خودمونو زیاد می کنیم .

    وقتی کسی کینه ای باشه نمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی تونه انرژی + بگیره .تازه به همان اندازه که این رو دلش باشه از استجابت دعا هم محروم می شه .
    پس در واقع نبخشیدن دیگران ظلم به خودمونه .
    پس این جمله رو همیشه به خاطر بسپریم :«اگر او لایق بخشیدن نیست، من لایق رها شدن هستم

    البته دمشون گرم اونایی که علاوه بر بخشیدن برا اون شخص دعا هم می کنند .

     


  • نظرات دیگران ( )
  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ