سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خانه
مدیریت
ایمیل من
شناسنامه
پارسی یار

 RSS 
 Atom 
مجموع بازدیدهای وبلاگ: 48044
تعداد بازدید امروز: 2
تعداد بازدید دیروز: 5
  • درباره من


  • آن سفر کرده ، یوسف گمگشته  ات باز خواهد گشت .
    ماندگار
    به اختیار خود به این دنیا نیامده ام . او مرا به این جا آورده است . احساس می کنم که اینجا خانه من نیست . خانه من قلمرو نور است . در اینجا سر گردانم ولی ایمان دارم آن کس که مرا به این دنیا آورده است روزی مرا به خانه خواهد رساند .
  • آرشیو


  • تیر 87
  • لوگوی من


  • لوگوی دوستان من
















  • موسیقی وبلاگ


  • اشتراک در وبلاگ


  •  
    آن سفر کرده ، یوسف گمگشته ات باز خواهد گشت .
    کسی که ساعتی بر خواری فراگرفتن شکیبایی نورزد، همواره در خوارینادانی باقی بماند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
  • نیمه دل ما به شوق پرواز است...
    نویسنده: ماندگار سه شنبه 87/5/22 ساعت 10:9 ع
  • بسم رب المهدی

    +ابتدا نوای وبلاگ رو روشن کنید ،سپس کمی صبر کنید...

    حالا شروع کنید:

    آقا جان !

    تقویم را ورق می زنم . دیگر چیزی نمانده .

    دیگر چیزی نمانده تا بیایی ، بیایی و نگاه های خیره به تقویممان را  بنگری .

    می دانم که می آیی . مگر می شود تولد کسی باشد و او حضور نداشته باشد؟

    ولی باز هم می آیی و برمی گردی .

    یک سال  گذشت .....

    یک سال گذشت و تو با همان کبوتران  قبلی ات به آشیان باز می گردی .

    یک سال گذشت و کبوتران پرواز نیاموختند .

    وتو........

    وتو باز هم تنها ماندی .......

    آقا جان!

    فدای قدمهایت . باز هم بیا بیا

    به امید آنکه دل ما به شوق تو پرواز بیاموزد . پا به پا ی تو...

    فدای دستان پر مهرت آقای من !

    باز هم دل مارا پر از عطر یاس ، عطر فاطمه(س) کن .

    آقای مهربانم !

    بیا بیا ..

    این بار جای جای قدمهایت را گل های اطلسی می کاریم

    تا......

    مبادا راه خدا از خاطرمان برود . 

    آقا جا ن!یادت نرود نیمه شعبان به دلهای ما نیز سری بزن ....

     


  • نظرات دیگران ( )
  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ